شکوفاشکوفا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

شکوفا و خاله انقه

بدون عنوان

1395/1/22 17:24
نویسنده : فک و فامیل
168 بازدید
اشتراک گذاری

 سارا کوچولو سرما میخورد

سارا کوچولو به تازگی خیلی شیطون شده، با گرم شدن هوا برای بازی به داخل حیاط میرود و با لباس های کم به داخل حیاط میرود. اما از آنجایی که در فصل بهار یکدفعه باران شروع به باریدن می کند سارا کوچولو باید بیشتر مراقب باشد که سرما نخورد.

در یک روز بعد از ظهر که دوست سارا کوچولو با مادرش به خانه ی آن ها برای سرزدن می آیند، سارا به دوستش مینا میگوید بیا به حیاط برویم و بازی کنیم، مامان مینا به مینا میگه که روی لباسش یه سویشرت هم بپوشه، مینا به حرف مامانش گوش میکنه و سویشرتش رو می پوشه، مامان سارا  هم برای سارا یه سویشرت میاره ولی سارا میگه که هوا گرمه و من گرمم میشه و سویشرتش رو نمیپوشه. مامان مینا و مامان سارا میگن که هوا ابریه و ممکنه که یه دفعه بارون بیاد و سرمابخوره ولی سارا کوچولو میگه که من گرمم میشه و با مینا به حیاط برای بازی میرن.

سارا و مینا شروع به بازی میکنند در همین حین باد شروع به وزیدن میکنه و ناگهان بارون شدیدی شروع به باریدن میکنه، سارا و مینا تا به خودشون میان مثل موش آب کشیده شدن.و وقتی به خونه میرن سارا  که سویشرتش رو نپوشیده بود شروع به عطسه زدن میکنه ولی مینا که به حرف مامانش گوش داده بود فقط لباساش خیس شدند.

ولی سارا کوچولو حسابی سرما خورده بود.

بچه ها باید به حرف مامان وباباها گوش بدن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)