شکوفاشکوفا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

شکوفا و خاله انقه

بدون عنوان

1392/9/12 16:18
نویسنده : فک و فامیل
60 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستم.امروزامامانم موهام برای اولین بار دو تا گیس بافت البته قبلا هم دیدین جون (خاله شیرین)یدونه گیس واسم بافته بود.خیلی ناناز شده بودم.با مامانم رفتیم اداره خاله بابا رضا اون خانم دکتره.به مامانم گفتم منم ایشالا میخواهم دکتر بشم مثل خاله.راستی بچه ها امروز عروسکم گم شد فکر کنم تو مغازه قنادی جا گذاشتم وقتی برگشتیم پیداش کردم خیی خوشحال شدم .اخه خیلی دوسش داشتم خانم خرگوشه رو دایی شاهرخ بهم هدیه داد.من وقتی که ملایر بودم خونه مامان جونم ی روز دایی جون اومد خونه مامان جون و ی ادم اهنی برای امیرعلی پسردایی جون شهرام و ی خرگوش خانم برای من اورد.یادش بniniweblog.comخیر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)